четвъртък, 9 август 2007 г.

Естествен живот за изкуствени хора

Хм. Не сте ли забелязали, че колкото по-изкуствен е един човек, толкова по-естествен начин на живот се старае да води? Гледаш го - изкуствен вътрешно, изкуствен външно, с изкуствена душа, с изкуствени обноски, а гледа да живее естествено. Близо до природата. Започваме с течностите. Изкуствените хора, особено от женски пол, задължително пият минерална вода. Кола? - каква ерес, каква потрес!!! Лимонада? - каква простотия и долнопробност!!! Близват понякога алкохол, но само бяло вино (а аз така знам: Ой ти бяло вино, що не си червено? това била единствената песен за бялото вино). Никакво кафе (мммм, обичам го), евентуално чай - зелееен или билкоооов.
Закуска. Плодовеее. (Какви плодове, бе, нали ще ми изстържат стомаха! Аз обичам английските неща - напр., както много смешно пишеше едно време в менютата на "Балкантурист" хемендегс - шунка с яйчица демек.)
Обяд. Салатааа. От моркови, неовкусена. (Божеей, жива да не бях!)
Вечеря. Мин. вода. Салатааа. Зелена, неовкусена. Или чушка сурова. (Вярно ли ви е вкусно?!)
Поне в нашия офис всички изкуственяци се надпреварват да се хранят така. Особено си падам по едни лели, дето са расли някъде в дълбоката провинция и сега са първо градско чедо на рода си и се правят на изтънчени - пием само фреш. Ти да видиш. То се разнасят едни ягоди с блудкав вкус още от април, то се режат едни никакви дини още от май. И много са природосъобразни. И ми обясняват, как този начин на хранене се поддържа трудно, защото е скъп. И им гледам прозрачните целулоидни организми, и им гледам надутите целулоидни лица и се чудя защо дават толкова пари за дрехи от естествени материали. А, сетих се! Да прикрият изкуствената си същност и изкуствения си вид.
Забравих. Изкуствените хора също много обичат да си строят къщи на едни чисти места в природата - с естествени материали. Особено ме удивлява, че си правят кухни - от естествени материали - и никога не ги използват. То една минерална вода с една накъсана зелена салатка без нищо можеш и без кухня да си приготвиш. Защо е така ли? Защо са им всички тези къщи, дрехи естествени продукти и т. н. Защото тези същите изкуственяци са потомци на онези, предишните изкуственяци, които навремето вдигаха къща на село, купуваха холна гарнитура, "спална"с гардероб, нанасяха ги в стаите на горния етаж, завиваха ги с найлон, правеха бани с плочки, в които от чешмата никога няма да потече вода и никой никога няма да се изкъпе, а се тъпчеха и живееха в "лятната кухня", която не знам как ставаше впоследствие есенна, зимна и пролетна също и ходеха в старата тоалетна, скована от пет дъски на двора. Ей това е то!
Благодаря ти, Боже, че не живея естествено и природосъобразно, защото съм си естествена. А ако някой ме убоде с игла, на кожата ми ще избие капка кръв, а няма да се спукам с гръм както изкуственяците, които ме заобикалят.

3 коментара:

Kose каза...

Не на здравословния начин на живот! Яко чевермета му е майката! Браво, супер коментар за съвремието ни...

svetlina каза...

Пропуснала си само как естествените хора ядат само варено или на пара и мразят печеното. Пържолите и хлябът са табу! Не ги е срам тея селяндури да ядат нещо на фурна!

ПП: палтата от кожа са естествени

Анонимен каза...

От малка някакси просто не ям месо, така че природо несъобразните кебапчета (примерно) не ме блазнят хич. Обаче този пост става 1 от крайно любимите ми по темата за Изкуствените Надувковци (във всеки смисъл на понятието).