четвъртък, 9 август 2007 г.

Преведох я!

Както ви обещах, преведох книгата. А ако някой се пита как я преведох - еее, там, спомняте си, тръшках се в началото на юли как ще бъде. Ами взех си отпуск. Друг начин няма.
Обаче. Леле каква налудничавост. Поток на мисълта. Абе, тия луди ли са? Накъде върви литературата?!Някаква си шотландка си изляза потока на мисълта на хартия. Сигурно се питате защо съм се занимавала с това - хайде сетете се! Лесно е! Дааа, мъни, мъни, мъни...
Оплаках се на една приятелка какво превеждам и че съм на ръба да я хвърля, а тя ми вика: "Майка ми казваше, че за пари, ако трябва и Талмуда ще превеждаш!". Е, точно това направих.
Сега разтушавам душата си с две прекрасни книги - история на Великобритания и сравнителен анализ на Сталин и Хитлер. Ама, ще кажете, това са много отнесени от реалния живот неща. Нищо подобно. Историята трябва да се познава. Иначе - лошо! Това ви го казва един историк по образование и душа. Въпреки че от години не се занимавам с история, онова, което съм научила ми помага всеки ден в работата. Защото имах готини и интелигентни преподаватели и те не ни караха да зубрим дати, а да мислим, дадоха ни историческо мислене. Успяха. Ееех, отплеснах се. Поток на мисълта. Нормално - нали до оня ден превеждах оная идиотска книга.... Най-сетне. Преведох я!

1 коментар:

Анонимен каза...

Слушай... Ти за Талмуда сериозно ли?... Впечатляващо!!